.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اهدای زندگی به همنوع؛
ایثار روح ا... و حیات دوباره هشت انسان
شمال نیوز: روح ا... قربانی که چند روز قبل در اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم نمود با اهداء قلب ، کبد ، کلیه ها ، قرنیه چشم ، لوزالمعده و سایر بافت ها و نسوج پیوندی خود ...
ایثار روح ا... و حیات دوباره هشت انسان

به گزارش شمال نیوز، روح ا... قربانی فرزند محمد مصطفی قربانی، معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز مازندران که چند روز قبل در اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم نمود با اهداء قلب ، کبد ، کلیه ها ، قرنیه چشم ، لوزالمعده و سایر بافت ها و نسوج پیوندی خود ، هشت تن را به زندگی دوباره بازگرداند و بیماری چند تن را نیز بهبودی بخشید.

 

یادآور می شود این اهداء اعضا پنج شنبه 23 شهریورماه 1391 در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران و پس از رضایت پدر و مادر نامبرده انجام شده است.

 

همچنین مجلس ترحیم زنده یاد روح ا... قربانی نیز با حضور معاون برنامه ریزی استاندار مازندران ، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ، دوستداران و خیل عظیمی از مدیران و کارکنان شرکت گاز استان و خانواده داغدار آن مرحوم در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری برگزار شد.

 

بر پایه این گزارش ، حجت الاسلام "عباسعلی ابراهیمی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این مجلس که با قرائت قرآن کریم و مداحی و سوگواری همراه بود ، اظهار داشت:یکی از مسائلی که انسان ها باید همیشه مد نظر داشته باشند مساله مرگ است و این بدان معناست که انسان باید روش و اعمالی را انجام دهد که وقتی مرگ به سراغش آمد احساس تاثر و پشیمانی نداشته باشد.

 

وی افزود:قطعاً شخصی که فکر کند هر لحظه از دنیا رخت بر خواهد بست ، از رفتار و اعمال خود در زندگی نیز مراقبت خواهد نمود.

 

ابراهیمی خاطرنشان کرد:عالم ، محضر خداست و این بدان معناست که هر سمت را بنگری خداوند بر آن ناظر می باشد.

 

گفتنی است پیکر پاک زنده یاد روح ا... قربانی در امامزاده ابراهیم بابلسر آرام گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : ایثار , روح ا... , حیات , انسان
نظرات خوانندگان :

رزاقی 29 شهريور 1391
از شنیدن خبر فوت هم دانشگاهی ام بسیار متاثر شدم ،اما خوشا به حالش که 8نفر را زندگی بخشید و این واقعا سعادتی بزرگ است.روحش شاد ویادش گرامی باشد . بیایید برای شادی روحش فاتحه ای نثار کنیم. اللهم صل علی محمد وآل محمد...(رزاقی)
مجتبی 29 شهريور 1391
خداون در رحمت بهشت برین را همیشه به سویش باز نگه دارد و او را بیامرزد. صبر برای خانواده اش را آرزومندیم. تسلیت
نا شناس 29 شهريور 1391
مهندس روح الله قربانی جوانی نیک سیرتی بود که در زمان حیاتشان مورد احترام اساتید و دوستانشان بودند جا دارد از ایثارگری این خانواده محترم قدر دانی شود. کاظم ابراهیمی
نا شناس 29 شهريور 1391
در برابر اینهمه فهم و شعور و معرفت این پدر و مادر تمام قد به احترام می ایستم و صمیمانه کُرنش می کنم. پسرتان با نازنین پسر امام حسین(ع) محشور شود.

ح.ا.ساروی
نا شناس 29 شهريور 1391
نسخه چاپيارسال به دوستان
کارگر یک شرکت تولیدی در گفت‌و‌گو با فارس:
مواد اولیه شرکت در بازار آزاد فروخته می‎شود / 8 ماه حقوق نگرفته‎ایم

خبرگزاری فارس: تعدادی از کارگران یک شرکت تولیدی در گرگان در اعتراض به پرداخت نشدن هشت ماه از حقوق خود، خواستار توجه جدی مسئولان به این قشر آسیب‎پذیر شدند.
خبرگزاری فارس: مواد اولیه شرکت در بازار آزاد فروخته می‎شود / 8 ماه حقوق نگرفته‎ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تجمع کارگران یک شرکت تولیدی قطعات صنعتی در حالی است که آنها از گرفتن هشت ماه حقوق خود محروم مانده‎اند و در این راستا کسی پاسخگوی آنها نیست.

یکی از کارگران این شرکت تولیدی که نمی‎خواهد نامی از وی فاش شود، گفت: چرا همیشه باید کارگران در زیر بار مشکلات، بیشترین آسیب را متحمل شوند مگر نه این است که آنها در چرخاندن چرخه‎های اقتصادی، نقش کاملا برجسته و مهمی دارند.

وی ادامه داد: تقریبا تا دو سال پیش فعالیت این شرکت بسیار خوب بود و مشکل آنچنانی نداشتیم هرچند ما کارگران برای دریافت حقوق‌مان با یکی الی دو ماه تاخیر مواجه بودیم اما اکنون این مشکلات دیگر از حد خود گذشته و زندگی را برایمان سخت‎تر کرده است و مدیرعامل شرکت نیز هر بار بنا به دلایلی برای ندادن حقوق به موقع به کارگران بهانه‎ای می‎آورد و امروز که دیگر هشت ماه از کار کردن‌مان می‎گذرد هنوز هیچ حقوقی دریافت نکرده‎ایم.

این کارگر با بیان اینکه شرکت اکنون با معوقات زیادی روبه‌رو شده است، خاطرنشان کرد: متوجه شدیم که این شرکت دیگر توان پرداخت معوقات خود را ندارد هرچند که در حال تولید قطعه برای شرکت ساپکو نیز است.

وی با ابراز نارضایتی از اینکه علاوه بر حقوق ماهانه هنوز عیدی، بُن و ملزومات مورد نیاز برای کارمان دریافت نکرده‎ایم، یادآور شد: ما می‎دانیم آنها مواد اولیه شرکت را تا سال گذشته از صنایع به قیمت دولتی خریداری می‎کردند ولی آن را در بازار آزاد به قیمتی بالاتر می‎فروختند که البته برای این ادعا سند و مدرک نیز وجود دارد.

این کارگر شرکت تولیدی با بیان اینکه تمام کارگران برای اینکه به حقوق و مزایای خود برسند از مدیرعامل شرکت، شکایت کرده‎اند، متذکر شد: شرکت متعهد شده تا معوقات و بدهی خود را به کارگران بدهد اما حقوق یک ماه کارگران را در دو قسط پرداخت کردند و اکنون می‎گویند که شرکت سوددهی ندارد و شما را به بیمه معرفی می‎کنیم تا از مزایای بیمه بیکاری برخوردار شوید در صورتی که از ابتدای سال تاکنون سابقه‎ای از کارگران در بیمه تامین اجتماعی ثبت نشده است.

وی یکی دیگر از مشکلات کارگران این شرکت را در برخورد ناعادلانه بیمه تامین اجتماعی نسبت به کارگران بیان کرد و گفت: چرا باید این سازمان قبول کند تا 700 میلیون تومان بیمه کارگران به تعویق افتد و کارگرانی که اکنون در آستانه بازنشستگی هستند در برابر این عمل ناخوشایند دچار آسیب شوند.

این کارگر با ابراز نگرانی از اینکه اکنون اوضاع شرکت نابسامان شده است، افزود: دستگاه‌های این شرکت در حال فروش است و این شرکت اکنون در آستانه تعطیلی است و تمام زندگی این پرسنل نیز با بحران مواجه شده است، شما خودتان قضاوت کنید با این شرایط چه‌طور باید معاش زندگی را تهیه کرد و از عهده مخارج برآمد.

وی از مسئولان ذیربط خواست تا به داد کارگران برسند و خاطرنشان کرد: اکنون سه ماه است که از مدیرعامل شکایت کرده‎ایم اما به ما می‎گویند تا چهار ماه دیگر معطلی دارد تا از طریق قانونی به حق و حقوق‎تان برسید حال ما در این میان، چگونه باید قوت لایموت خود را تهیه کنیم؟

قصه‎ی پرغصه کارگران این شرکت تولیدی به پایان رسید اما آنها همچنان منتظر تصمیم عادلانه مسئولان هستند، مسئولانی که همواره خدمتگزاری به مردم را در اولویت کار خود می‎دانند و همیشه دغدغه‎شان خدمت کردن به مردم است، امیدواریم انعکاس این مشکلات با تدبیر مناسب و سریع مسئولان به زودی برطرف شود.
نا شناس 30 شهريور 1391
روحت شاد.
نا شناس 30 شهريور 1391
با عرض تسلیت خدمت خانواده آن جوان ناکام بسیار عمل خدا پسندانه ای انجام گرفته است به امید رشد اینگونه عمل ها
javad 30 شهريور 1391
خدایش بیامرزد
معصومی فر 31 شهريور 1391
روحش شاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.2 seconds.